Pucca

04:53 Unknown 0 Comments

Pucca- południowokoreańskie krótkometrazowe filmiki animowane.Stworzone przez Vooz.
            Emitowany na Jetix.
   Fabuła: Główna bohaterką jest dziewczyna, córka właściciea chińskiej restauracji,która znajduję się w wiosce Sooga.Jest bezgranicznie zakochana w 13-letnim ninja  o imieniu Garu,który desperacko ptubuje dziewczyną unikać i nie odwzajemniać jej uczuć.


*Właśnie zdałam sobie sprawę, że ja to kiedyś oglądałam<jak byłam mała> miałam 7 lat.Wtedy nie zdawałam sobie sprawy, że to jest koreańskie do tej pory myślałam, że to jest chińska bajka.Internet ulepsza mi mózg.No tak przecież nawet miałam z tego piórnik.

Pucca- południowokoreańskie krótkometrazowe filmiki animowane.Stworzone przez Vooz.             Emitowany na Jetix.    Fabuła: Główna boha...

0 komentarze: